10 kwietnia 2017

Podsumowanie marca 2017!

   Cześć! Zwykle podsumowanie miesiąca pojawia się tutaj szybciej. Jak można było jednak zauważyć, w ostatnim czasie nagromadziło mi się kilka priorytetowych spraw, przez co blog musiał chwilowo trafić na dalsze miejsca w kolejce. Ogarnęłam już jednak wszystko to, co ogarnięcia wymagało i przychodzę do Was z kolejnym postem!
 

   Marzec,w przeciwieństwie do innych miesięcy, strasznie mi się dłużył. Szukając zdjęć z tego okresu naprawdę momentami doznawałam szoku, ponieważ nie spodziewałam się, że wydarzenia, które wydają mi się tak odległe, miały w rzeczywistości miejsce tak niedawno. W każdym razie, marzec również uznać mogę za miesiąc udany. Nie potrafię sobie nawet przypomnieć, bym miała z czymkolwiek problem lub powód do smutku. Cieszę, gdyż w marcu zdecydowanie poprawiła się pogoda. Przyszła wiosna i cieszę się, że od początku bywa tak ciepła i słoneczna. W szkole, choć momentami bywało trudno, to wszystko rozwiązywało się bez większych problemów. W marcu, urodziny miał mój chłopak i cieszę się, że mogłam wraz z nim świętować jego dwudzieste urodziny. Wspólnie pożegnaliśmy także marzec oraz powitaliśmy kwiecień, ale o tym dopiero za miesiąc... Niestety nie jestem już w stanie przypomnieć sobie innych wydarzeń. Marzec był długi, a większość tego miesiąca, już dawno pozostawiłam za sobą.

POSTANOWIENIA
NOWOROCZNE
2017:
  • PLANOWANIE I ZARZĄDZANIE WŁASNYM CZASEM:
   Z jakiegoś dziwnego powodu, w tym miesiącu nie byłam szczególnie systematyczna, jeśli chodzi o planowanie. Może dlatego, że nawarstwiło mi się bardzo dużo, zupełnie odmiennych zajęć. W kwietniu jednak już to zmieniam.

  • AKTYWNOŚĆ FIZYCZNA:
   Czy spacery i ganianie po mieście z ciężką torbą, to już sport?

  • ROZWÓJ OSOBISTY:
   Ta tajemnicza kategoria została w marcu rozwinięta w największym stopniu :)
  • INWESTYCJE W SAMĄ SIEBIE:
   Jest postęp! Niedługo post!
  • WSPOMNIENIA W FORMIE ZDJĘĆ:
   Nie miałam wielu okazji, jednak wszelkie możliwe, zostały przeze mnie uwiecznione.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uszczęśliw Owieczkę ,dodaj komentarz :3