27 marca 2017

Wiosenny spacer

    Hej! Nie mogę uwierzyć, że to już kolejny post tego typu. Zwykle pojawia się od raz w ciągu danej pory roku, dlatego nie mogę uwierzyć, że ten czas płynie aż tak szybko. Do wystawienia ocen pozostały mi właściwie dwa tygodnie i właśnie te dwa tygodnie są najbardziej stresującym czasem w całym moim okresie edukacji. Nie mogę się jednak doczekać momentu, w którym to wszystko się skończy, a ja będę miała do czynienia z czymś nowym i jak dotąd, przeze mnie nieodkrytym.


    Uwielbiam stwarzać sobie okazje do tego, by odrobinę zwolnić. W tym trudnym i stresującym czasie naprawdę muszę znajdować choć chwilę na odpoczynek. Własnie dlatego tak niesamowicie przyjemny był dla mnie spacer. Co prawda wieczorny, dlatego widoki nie były szczególnie wiosenne, jednak swoją ulubioną porę roku czułam doskonale w powietrzu. Śpiew ptaków również mi o tym przypominał.


   Naprawdę nie jest źle. Bardzo się cieszę, że czas płynie tak szybko. Nigdy nie sądziłam, że właśnie tak będą wyglądały moje ostatnie tygodnie szkoły. Myślałam, że będzie mi bardzo trudno opuścić jej mury, a strach będzie powodował we mnie niechęć. Zadziwiające jest dla mnie to, że się nie boję. Niesamowite, jak bardzo rozwinęłam się wewnętrznie w ciągu tych trzech lat w liceum.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uszczęśliw Owieczkę ,dodaj komentarz :3