17 marca 2017

Piję wodę, bo tak zdrowo

    Cześć Wam! Pamiętacie jeszcze o swoich postanowieniach noworocznych? Ja owszem! Z każdym miesiącem podsumowuję sobie swoje postępy i staram się, by w danym miesiącu ustanowić sobie za priorytet, jedno z nich. W tym miesiącu, ponieważ jest to miesiąc rozpoczynający wiosnę, mam na celu myślenie o sobie. Wiem, że brzmi to bardzo egoistycznie, jednak moje intencje są nieco inne. Szczerze mówiąc, rzadko stawiam siebie na pierwszym miejscu. Bardzo łatwo można to zauważyć chociażby po tym, na co wydaję swoje pieniądze. Wszelkie prezenty dla bliskich kupiłam już w lutym, dlatego w marcu, prezenty kupuję wyłącznie sobie. Jednak w tym wszystkim nie chodzi mi jedynie o pieniądze i nabywanie nowych przedmiotów. Skupiam się również na zdrowiu i dobrym samopoczuciu.

   W tym miesiącu jestem najważniejsza, dlatego chcę każdy dzień przeżywać z uśmiechem. Nie chcę czuć się ciężko po zjedzeniu ton niezdrowego jedzenia, ani czuć się napuchnięta od niedoboru wody. Ten aspekt rozwijam już od początku roku. Wody piję o wiele więcej, a co z tym idzie, czuję się o wiele lepiej. Uważam, że ten napój jest w dzisiejszych czasach bardzo niedoceniony. Nawyki niektórych osób nie pozwalają im nawet na wypicie ani jednej szklanki w ciągu dnia. Uwierzcie mi, herbata czasem nie wystarczy.


    W każdym razie, pisze o tym, ponieważ już teraz odczuwam dumę z tego, jak bardzo przyłożyłam się do tego postanowienia. Wodę piję codziennie, w bardzo dużych ilościach i widzę efekty chociażby po tym, że nie czuję się ciężka. Rzadziej także boli mnie głowa, co w mojej szkolnej codzienności naprawdę było dla mnie problemem. Pijcie wodę, naprawdę.

3 komentarze:

  1. ja muszę zacząć pić więcej wody :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi również picie większej ilości wody bardzo pomogło :)

    Pozdrawiam cieplutko! :)
    angelikabien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Cały czas walczę o to, żeby pić więcej wody, ale często po prostu to nie wychodzi ;)

    OdpowiedzUsuń

Uszczęśliw Owieczkę ,dodaj komentarz :3